امیر سرتیپ شیخ: تولید پهپادهای انهدامی ارتش ۱۰ برابر شد

تابناک پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:56
معاون اجرایی ارتش: میزان تولید پهپاد‌های انهدامی ما در ۷ ماه پس از جنگ دوازده روزه، ۱۰ برابر دوران قبل از آن بود.

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان؛ معاون اجرایی ارتش اظهار داشت: میزان تولید پهپاد‌های انهدامی ما در ۷ ماه پس از جنگ دوازده روزه، ۱۰ برابر دوران قبل از آن بود.

همه طرح‌های عملیاتی که در جنگ تحمیلی سوم اجرا شده، سپهبد شهید موسوی در ۷ ماه پیش از این جنگ نوشت و به همه نیروها از جمله هوافضا و ارتش ابلاغ کرد.

اگر دشمن دوباره بخواهد عملیاتی را اجرا کند، نظام جمهوری اسلامی با تدبیری که پیش از این کرده، بدون شک مقابله خواهد کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.