آغاز عملیات اجرای روگذر در پرترافیک‌ترین تقاطع ارومیه / شهردار: گره‌های ترافیکی ساماندهی می‌شود

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:26
شهردار ارومیه گفت: عملیات حفاری و شمع‌ گذاری پروژه روگذر تقاطع مخابرات ارومیه با هدف ارج نهادن به مطالبات چندین ساله شهروندان در راستای رفع گره ترافیکی این نقطه از شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه اظهار داشت: با هدف تسهیل عبور و مرور شهری و کاهش گره‌های ترافیکی در مسیرهای پرتردد و در راستای ارج نهادن به مطالبات چندین ساله مردم، عملیات اجرایی احداث روگذر تقاطع مخابرات ارومیه از امروز به صورت رسمی آغاز و نخستین حفاری جهت اجرای شمع این سازه انجام شد.
شهردار اورمیه افزود: این روگذر به طول نزدیک به ۴۵۰ متر و عرض ۱۸ متر در دو مسیر رفت و برگشت و در لاین بلوار ارتش و خیابان حسنی (ره) طراحی شده است. .
رحمانی رضائیه تصریح کرد: بی‌تردید با اجرای پروژه روگذر تقاطع مخابرات، دسترسی شهروندان در محورهای منتهی به تقاطع مخابرات ساماندهی شده و گامی مهم در جهت بهبود شبکه حمل‌ و نقل شهری ارومیه برداشته می‌شود.
وی گفت: امید است با تداوم تلاش‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، این پروژه مهم شهری در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده و زمینه‌ساز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.