خودروهای شوتی در زابل روانه پارکینگ شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 08:50
زابل - فرمانده انتظامی شهرستان زابل از توقیف ۱۲ خودروی شوتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینعلی سنچولی صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی سوار از ابتدای هفته جاری، ماموران پلیس تعداد ۱۲ دستگاه خودروی متخلف را که با نصب تجهیزات و دستکاری غیر متعارف در وسیله نقلیه خود، ایجاد صدای ناهنجار، حرکات نمایشی و مخاطره آمیز کرده و موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده بودند را بر اساس قانون، توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ضمن اخطار به مراکز و تعمیرگاه هایی که نسبت به فروش و نصب تجهیزات آلودگی صوتی بر روی خودروها فعالیت دارند، تصریح کرد: این طرح ها با هدف جلوگیری از سرعت غیرمجاز، ایجاد حادثه، تولید صدای ناهنجار، حرکات نمایشی و دیگر تخلفات و با توجه به مطالبه شهروندان گرامی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفته و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.