تاج: قلعه‌نویی بعد از جام جهانی هم سرمربی تیم ملی است

الف چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 23:40
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی کارش را به بهترین شکل ممکن در تیم ملی انجام می‌دهد و هیچ مشکلی برای ماندنش در تیم ملی بعد از جام جهانی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی کوتاه اظهار کرد، من به همراه امیر قلعه‌نویی با وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای داشتیم و در این نشست سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد، برای حضور در جام جهانی تابع تصمیمات فدراسیون و رضایت دولت است.

وی درباره اینکه قلعه‌نویی گفته است بعد از جام جهانی تیم ملی فوتبال را تقدیم مربی بعدی می‌کنم، گفت: وی تعارف می‌کند! ما از وی به عنوان سرمربی تیم ملی رضایت کامل داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: او کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و هیچ مشکلی برای ماندن ایشان در تیم ملی بعد از جام جهانی وجود ندارد و باز تاکید می‌کنم خیلی از او راضی هستیم.

تاج گفت:با توجه به شرایط کشور خیلی هم خوب تیم ملی را اداره می‌کند. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.