نظر دنیامالی درباره حضور تیم ملی در جام‌جهانی

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 16:21
وزیر ورزش گفت: در شرایطی که امنیت ورزشکاران تامین شود، دولت با توجه به شرایط کشور مجوز  اعزام به جام جهانی را خواهد داد.

به گزارش تابناک، احمد دنیامالی با حضور در موکب وزارت ورزش درباره حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی آمریکا، گفت: با زمانبندی دقیقی در شرایطی که امنیت ورزشکاران تامین شود، دولت با توجه به شرایط کشور مجوز  اعزام به جام جهانی را خواهد داد.

وی گفت: تصمیم گیری نهایی برای اعزام تیم به جام جهانی را دولت انجام می دهد، ما موظف هستیم تیم ملی را آماده نگه داریم و همه الزامات تدارکاتی را انجام بدهیم. دولت با توجه به شرایط کشور باید مجوز اعزام بدهد.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: همه الزاماتی که ما باید از نظر تدارکاتی و پشتیبانی و تامین منابع مالی انجام می دهیم.
او اضافه کرد: آن چه که مهم است بحث شرایط است که آن را دولت اعلام خواهد کرد.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان‌ کرد: هر چقدر شرایط عادی شود، طبیعتا حضور ما در جام جهانی بیشتر خواهد شد. اما اگر آستانه تنش ها بیشتر شود باید با لحاظ بعضی از ضرورت ها تصمیم صورت بگیرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.