هشدار سطح نارنجی در استان بوشهر صادر شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 16:05
بوشهر- هواشناسی استان بوشهر از تداوم وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی و صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر زمان شروع این هشدار پنجشنبه (۲۷ فروردین) و پایان آن اواخر وقت پنجشنبه خواهد بود.

وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی( گاهی بیش از۵۰ کیلومتر در ساعت) افزایش ارتفاع موج دریا ( ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتی‌متر) از مخاطرات این هشدار است.

منطقه اثر این هشدار سواحل و فراساحل استان بوشهر با تمرکز بر مناطق مرکزی و جنوبی خواهد بود.

افزایش ارتفاع موج خلیج فارس، اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، خطر غرق شدن شناورهای سبک و نیمه سنگین، خطرغرق‌شدن شناگران در مناطق تحت تأثیر از اثرات این مخاطره است.

اجتناب از ترددهای دریایی غیر ضروری به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی طی این مدت توصیه می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.