قدردانی از عملکرد شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:39
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده، بر تداوم خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه بندر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  کیش، محمد کبیری با حضور در شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش و در نشستی با مدیرعامل، معاونان و مدیران این مجموعه، در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات ارائه‌شده قرار گرفت.

در این نشست، گزارشی از اقدامات و عملکرد بخش‌های مختلف ارائه شد و موضوعات مرتبط با روند خدمات بندری و پشتیبانی از تأمین نیازهای جزیره مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های مجموعه در ارائه خدمات به جزیره گفت: بنادر کیش از زیرساخت‌های مهم جزیره محسوب می‌شوند و تداوم خدمات‌رسانی مطلوب در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مجموعه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با نظم و دقت قابل‌توجهی در مسیر ارائه خدمات فعالیت می‌کند و ضروری است این روند با همین کیفیت ادامه یابد.

کبیری همچنین با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق در فرآیندهای حمل‌ونقل اظهار داشت: هماهنگی مستمر و توجه به جزئیات در جابه‌جایی کالاهای مورد نیاز جزیره نقش مهمی در پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی کیش دارد و باید با دقت ادامه پیدا کند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.