
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا فضلی، سرپرست فدراسیون اسکیت در حکمی حمیدرضا ریاحی را به عنوان مربی تیم ملی اسکیت بُرد ایران تا بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ منصوب کرد.
در متن حکم ریاحی آمده است:
با سلام.
احتراما نظر به، تجارب و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “مربی تیم ملی اسکیت بُرد” فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران اعزامی به بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ منصوب میگردید.
امید است با هماهنگی فدراسیون در انجام امور محوله موفق و در بر افراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و پیروز باشید.