اولین تماس تلفنی مقامات ایران و امارات بعد از جنگ

عصر ایران چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:01
شیخ منصور بن زاید آل نهیان یکی از مقامات برجسته امارات به شمار می رود. او همچنین مالک باشگاه منچستر سیتی انگلیس است.

مقامات ارشد ایران و امارات برای اولین بار بعد از جنگ 40 روزه، باهم گفتگو کردند.

قالیباف و شیخ منصور معاون نخست وزیر امارات تلفنی گفتگو کردند. کاهش تنش، موضوع این گفتگو اعلام شده است.

به گزارش عصرایران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به تازگی رهبری هیات ایران در مذاکرات با آمریکا در اسلام آباد پاکستان را برعهده داشت. 

شیخ منصور بن زاید آل نهیان یکی از مقامات برجسته امارات به شمار می رود. او همچنین مالک باشگاه منچستر سیتی انگلیس است.

 این خبر از سوی رسانه های اماراتی منتشر شد. این تماس تلفنی میان این دو مقام ایرانی و اماراتی، بی سابقه است.

 در جنگ، بیشترین تنش میان ایران و امارات به وجود آمد. 

 در جنگ 40 روزه، بیشترین حملات موشکی و پهپادی از سوی ایران به سمت پایگاه های امریکا و دیگر مراکز به سمت امارات شلیک شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.