به گزارش مهر، یداله رحمانی ظهر چهارشنبه در دیدار با احسان خاندوزی، رئیس هیأتمدیره هلدینگ بنیاد مستضعفان در یاسوج با اشاره به ظرفیتهای قابل توجه معدنی استان گفت: فسفات، بوکسیت و سلستین از منابع کمیاب معدنی هستند، اما این استان پتانسیلهای مهم و فرصتهای ارزشمندی در این حوزه دارد.
وی افزود: با توجه به پتانسیلها و ظرفیتهای خوب استان در حوزه معدن نیازمند فرآوری و سرمایهگذاری در این حوزه هستیم که در زمینه تولید، اشتغال و سرمایهگذاری قدمهایی برداشته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز آن طور که باید و شاید نتوانستیم از ظرفیت معادن در جهت تولید و اشتغال استفاده کنیم و ارزش افزوده ایجاد شود، تصریح کرد: با توجه به این ظرفیتها، استانداری آماده همکاری مشترک با هلدینگ معدن و صنایع معدنی بنیاد مستضعفان است.
وی بیان کرد: طبق توافق انجامشده، مقرر شد توانمندیها و ظرفیتهای استان برای سرمایهگذاری هلدینگ در بخش معدن احصاء و پس از پایان شرایط جنگی و ایجاد آرامش، جلسهای در تهران برای بررسی همکاریهای مشترک میان استان و هلدینگ معدن و صنایع معدنی بنیاد مستضعفان برگزار شود.
رحمانی ابزار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۵ گامهای مثبت و موثری در حوزه بخش معدن برداشته و اقدامات صورت گرفته منجر به ایجاد اشتغال و تحول در این حوزه شود.












