ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از شنبه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:24
کرمانشاه - مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم هوای پایدار تا جمعه و ورود سامانه بارشی همراه با کاهش دما و احتمال رگبار و سیلاب از شنبه خبر داد.

علی‌محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح آخرین وضعیت جوی استان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، تا روز جمعه شرایط جوی در اغلب نقاط استان نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی افزود: در این مدت، آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در برخی ساعات وزش باد نیز رخ می‌دهد که در بیشتر مناطق از شدت زیادی برخوردار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: طی این روزها، متوسط دمای هوا نیز در سطح استان روندی افزایشی خواهد داشت.

وی با اشاره به تغییر شرایط جوی از روزهای آینده گفت: از عصر روز شنبه تا دوشنبه، سامانه‌ای بارشی وارد استان شده و موجب ناپایداری در جو منطقه خواهد شد.

زورآوند تصریح کرد: فعالیت این سامانه علاوه بر کاهش دما، به‌صورت متناوب سبب بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید و وقوع رعد و برق در نقاط مختلف استان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه به‌ویژه در نیمه غربی و مناطق شمالی استان بیشتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان هشدار داد: در برخی نقاط، بارش‌ها ممکن است با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی همراه باشد و لازم است تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.