کشف ۳۲ کلت کمری در یک استان

افکار نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:54
فرمانده انتظامی یکی از استان‌های مرکزی کشور از کشف ۳۲ قبضه کلت کمری در این استان خبر داد.

سردار احمد نگهبان فرمانده انتظامی یزد از کشف ۳۲ قبضه کلت کمری در این استان خبر داد و گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مستمر و با شناسایی قاچاقچیان سلاح، چندین نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان افزود: با تحقیقات بیشتر مشخص شد این افراد مقادیر زیادی سلاح را از طریق استان‌های مرزی به داخل کشور وارد کرده و قصد انتقال آنها را به استان‌ دارند.

وی اظهار کرد: در این زمینه، متهمان پس از بازجویی‌های اطلاعاتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی یزد گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.