غیاثی کارشناس حقوق بینالملل امور هستهای در گفتگو با صدای آمریکا: تنها راه آمریکا برای خارج کردن اورانیوم از ایران، اجرای عملیات نظامی و پیادهسازی نیروهای کماندویی است؛ اقدامی که احتمال موفقیت آن بسیار پایین و ناچیز بوده و میتواند بهنوعی خودکشی برای بسیاری از نیروهای آمریکایی تلقی شود.
غیاثی کارشناس حقوق بینالملل امور هستهای در گفتگو با صدای آمریکا: تنها راه آمریکا برای خارج کردن اورانیوم از ایران، اجرای عملیات نظامی و پیادهسازی نیروهای کماندویی است؛
اقدامی که احتمال موفقیت آن بسیار پایین و ناچیز بوده و میتواند بهنوعی خودکشی برای بسیاری از نیروهای آمریکایی تلقی شود. ایران در این جنگ نهتنها بازنده نبوده، بلکه با اعمال فشار بر جامعه جهانی، زمینهساز شکلگیری مذاکرات شده است.
منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.