باند ۳ نفره سارقان کابل‌های برق در سیرجان دستگیر شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 00:23
سیرجان- فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام باند ۳ نفره سارقان سیم برق و کشف ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور رمضان نژاد، سه شنبه شب به خبرنگاران گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در مناطق روستایی شهرستان ، ماموران پلیس آگاهی با پیگیری‌های تخصصی ۳ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را به همراه ۳۰۰ کیلو سیم سرقتی دستگیر کردند.

وی افزود: این متهمان که افرادی سابقه دار هستند در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۷ فقره سرقت کابل‌های برق در سیرجان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به خسارت چند میلیاردی این متهمان به منابع زیرساختی و ملی کشور خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای پیشگیری از سرقت کابل های برق مواردی همچون قطع نامتعارف برق و یا موارد مشکوک را به ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.