خبرورزشی‌گردی| امیر تتلو: مربیان پرسپولیس جرات نداشتند به من بازی بدهند!

خبرورزشی سه شنبه 25 فروردین 1405 - 20:37
امیر تتلو، خواننده زیرزمینی که هم‌اکنون در  زندان به سر می‌برد ۱۰ سال قبل مدعی شد که اهالی فوتبال و مربیان وقت پرسپولیس جرئت نداشتند به او در لیگ برتر بازی بدهند.

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو یکی از جنجالی‌ترین خوانندگان ایران در دهه ۹۰ شمسی بود که چند سال قبل به اتهام جرایم متعدد دستگیر شد. مردی که علاقه فراوانی به فوتبال داشت و حتی سر تمرین پرسپولیس هم حاضر شده بود.

تتلو ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ طی مصاحبه‌ای اختصاصی با ما به نکات عجیبی اشاره کرد که بد نیست به چکیده آن دوباره نگاه کنیم:

  • هر تیمی که دربی را ببرد (بازی ۲۷ فروردین ۹۵)، قهرمان پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد (آن مسابقه را پرسپولیس برد ولی قهرمان لیگ پانزدهم نشد).
  • بیشتر دوستانم پرسپولیسی هستند و رنگ قرمز را دوست دارم اما در رابطه با فوتبال باید بگویم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس موردعلاقه‌ام هستند. من برای پرسپولیس آهنگ هم خوانده‌ام و آن را به طرفدارانش تقدیم کردم.
  • سال ۹۳ سر تمرین پرسپولیس حاضر شدم ولی فوتبالم را ندیدند و توجهی نمی‌کردند. مربیان پرسپولیس جرات نداشتند به من بازی بدهند و ترسیدند برایشان مشکلی پیش بیاید. البته آقا وحید شمسایی افتخار داد و من را در تمرینات فوتسال پذیرفت به همین خاطر قصد دارم برای مدتی موسیقی را کنار بگذارم و دو سال فوتسال بازی کنم!

بیشتر بخوانید: درگیری شدید بازیکن استقلال با امیر قلعه‌نویی، پای پرواز!

خبرورزشی‌گردی| امیر تتلو: مربیان پرسپولیس جرات نداشتند به من بازی بدهند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.