حملات سایبری حنظله به زیرساخت‌های صنعتی عربستان

مشرق نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
گروه هکری حنظله در پیامی اعلام کرد که در حال انجام حملات سایبری سنگین علیه زیرساخت‌های صنعتی عربستان سعودی به عنوان اقدامی پیشگیرانه و هشدار دهنده است.

به گزارش مشرق، گروه هکری حنظله در پیامی اعلام کرد که در حال انجام حملات سایبری سنگین علیه زیرساخت‌های صنعتی عربستان سعودی به عنوان اقدامی پیشگیرانه و هشدار دهنده است.

در اطلاعیه این گروه آمده که جزئیات بیشتر این اقدام تا ساعات آینده اعلام خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

حملات سایبری سنگین توسط حنظله بر زیرساخت‌های صنعتی عربستان سعودی در حال انجام است به عنوان اقدامی پیشگیرانه و هشداردهنده.

دوران رقص شمشیر پیش از شیطان و نخبگان اپستین به پایان رسیده است. انگشت هندلا همچنان روی ماشه است...

جزئیات بیشتر در ساعات آینده منتشر خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.