حسین نژاد: لوکوموتیو قدرتمند بود اما می توانستیم پیروز شویم

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
هافبک ایرانی تیم فوتبال دینامو ماخاچ قلعه گفت: با اینکه تیم لوکوموتیو قدرتمند بود اما ما می توانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال دینامو ماخاچ قلعه و لوکوموتیو در هفته بیست و چهارم لیگ روسیه شامگاه یکشنبه ۲۳ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمدجواد حسین نژاد هافبک ایرانی تیم دینامو ماخاچ قلعه در این بازی از نیمه دوم برای تیمش وارد زمین شد.

محمدجواد حسین نژاد در پایان این بازی اظهار داشت: این یک بازی خیلی خوب برای ما بود. لوکوموتیو تیم قدرتمندی است و بازی مقابل آن‌ها سخت بود. ما یک امتیاز گرفتیم اما می‌توانستیم پیروز شویم.

با کسب یک امتیاز این بازی، دینامو ماخاچ قلعه ۲۳ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و لوکوموتیو با ۴۵ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

حسین نژاد: لوکوموتیو قدرتمند بود اما می توانستیم پیروز شویم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.