سقوط تریلی به دره در محور ایذه – دزپارت با یک مصدوم

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 10:28
ایذه - سرپرست جمعیت هلال‌احمر ایذه از رهاسازی سرنشین یک دستگاه تریلی که در محور ایذه – دزپارت به دره سقوط کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس موری چم عزیزی صبح امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر سقوط یک دستگاه تریلی به دره در محور ایذه به دزپارت، بلافاصله یک تیم عملیاتی امداد و نجات با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه برای ایمن‌سازی صحنه، با توجه به شرایط نامساعد جوی و لغزندگی مسیر، مصدوم را ارزیابی کرده و پس از انجام عملیات رهاسازی از داخل خودروی حادثه‌دیده، وی را به منطقه امن منتقل کردند.

موری چم عزیزی تصریح کرد: مصدوم پس از انتقال به منطقه امن، برای ادامه درمان تکمیلی به عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.