پاکمهر: کشور با همراهی مردم و تلاش رمدیران از شرایط بحرانی عبور کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 10:25
بجنورد- نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در مقاطع حساس، همراهی مردم و تلاش مسئولان نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی کشور داشته و این مسیر باید ادامه‌دار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد پاکمهر صبح دوشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که‌ در سال جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس کشور، از تلاش‌های مدیران و مردم در تأمین کالاهای اساسی قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت در شرایط بحرانی، گفت: در مقاطع حساس، همراهی مردم و تلاش مسئولان نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی کشور داشته و این مسیر باید با برنامه‌ریزی دقیق ادامه یابد.

پاکمهر در ادامه به موضوع توسعه صنعتی اشاره کرد و افزود: احداث صنایع باید بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای، به‌ویژه منابع آبی، انجام شود و نمی‌توان بدون توجه به محدودیت‌های آب، توسعه صنعتی را دنبال کرد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مناطق صنعتی از جمله ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، تصریح کرد: استقرار صنایع آب‌بر در مناطق دارای دسترسی مناسب به منابع آبی یک ضرورت است و این موضوع باید در سیاست‌گذاری‌های کلان مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم تصمیم‌گیری‌های دقیق و مبتنی بر شرایط امنیتی و اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار، باید هماهنگی لازم میان برنامه‌ریزی‌های استانی و ملی ایجاد شود.

پاکمهر در پایان تصریح کرد: با اتخاذ تصمیمات صحیح و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، می‌توان مسیر پیشرفت و ثبات را در کشور تقویت کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.