دبیرکل نجباء: آمریکا در برابر ایران ابتکار عمل را از دست داده

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 23:28
دبیرکل جنبش نجباء با اشاره به تحولات اخیر نظامی، تمرکز آمریکا بر تنگه هرمز را نشانه‌ای از سردرگمی راهبردی واشنگتن دانست.

«شیخ اکرم الکعبی»، دبیرکل گروه مقاومت اسلامی «نجباء»، روز یکشنبه با انتشار پیامی به ناکامی ایالات متحده آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت که تمرکز اصلی آمریکا در شرایط کنونی بر تنگه هرمز قرار گرفته است.

وی همچنین ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر تحقق اهداف این کشور در جنگ علیه ایران را مورد تردید قرار داد و افزود: «با کاهش حضور جنگنده‌های F۱۵، F۱۶، F۱۸ و F۳۵ در آسمان ایران، آمریکا تمرکز خود را به استفاده از بمب‌افکن‌های B۵۲ معطوف کرده است.»

الکعبی با تأکید بر اینکه این تحولات نشان‌دهنده سردرگمی راهبردی آمریکا و از دست دادن ابتکار عمل است، تصریح کرد: «واشنگتن با برنامه‌ای نامنسجم در تلاش است زمان بخرد تا بتواند در جریان مذاکرات، با کمترین هزینه ممکن از شرایط دشواری که در آن گرفتار شده، خارج شود.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.