سپاه: نزدیک شدن شناورهای نظامی به تنگه هرمز نقض آتش‌بس تلقی می‌شود

الف یکشنبه 23 فروردین 1405 - 21:25
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نزدیک شدن شناورهای نظامی به تنگه هرمز نقض آتش‌بس تلقی می‌شود.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شماره ۵۹ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد برخلاف ادعاهای کذب بعضی مقامات دشمن تنگه هرمز تحت کنترل و مدیریت هوشمند، با رعایت ضوابط خاص مربوط برای عبور بی ضرر شناورهای غیرنظامی باز است و برای شناورهای نظامی که تحت هر عنوان و هر بهانه، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشته باشند، نقض آتش‌بس تلقی می‌شود و با شدت با آن برخورد سخت خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.