سفیر اسپانیا: تقویت روابط با تهران در دستور کار است

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:26
سفیر اسپانیا در ایران گفت: در راستای سیاست‌های دولت اسپانیا،تقویت همکاری‌های دوجانبه و صلح دایمی، بازدید از زیرساخت‌های منطقه و بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار دارد.

سفیر اسپانیا در ایران در بدو ورود به کشورمان از مرز آستارا اعلام کرد: در راستای سیاست‌های دولت اسپانیا، تقویت همکاری‌های دوجانبه و صلح دایمی، بازدید از زیرساخت‌های منطقه و بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار دارد.

سفیر اسپانیا همچنین ابراز امیدواری کرد که در این سفر، علاوه بر پیگیری مناسبات دیپلماتیک، پتانسیل‌های حوزه گردشگری منطقه نیز مورد ارزیابی قرار گیرد تا زمینه‌های همکاری مشترک در مراحل بعدی فراهم شود.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.