۱۳۰ موقوفه امامزادگان هفده تن در اختیار دستگاه‌های دولتی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:26
اصفهان -مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:۱۳۰ موقوفه آستان مقدس هفده تن در اختیار دستگاه‌های دولتی است.

محمدرضا ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر در جریان سفر خود به شهرستان گلپایگان اظهار کرد: امامزاده هفده‌تن از امامزادگان شاخص استان است و طبق نشست‌های امروز مقرر شد یک تیم فنی جهت بررسی وضعیت عمرانی این آستانه تشکیل شود و در ترکیب هیئت‌امنای آن نیز از افراد متخصص و متعهد استفاده گردد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها، گزارش کامل به استان ارسال می‌شود و در صورت نیاز، برای پیگیری مجدد در شهرستان حاضر خواهیم شد.

مدیرکل اوقاف اصفهان با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات مطرح‌شده از سوی اوقافیان و مسئولان شهرستان گفت:خواسته مسئولان این است که اداره اوقاف گلپایگان به‌گونه‌ای عمل کند که اعتمادسازی لازم در میان خیران ایجاد شود .

وی همچنین با اشاره به وضعیت موقوفات این آستانه خاطرنشان کرد:در جلسه امروز اعلام شد که ۱۳۰ رقبه از موقوفات آستان مقدس هفده تن در اختیار دستگاه‌های دولتی است. با قول مساعد مسئولان حاضر، مقرر شد بررسی این رقبات در اولویت قرار گیرد و در صورت وصول عواید آن‌ها، امکان مرمت و بازسازی فراهم خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.