ضرب سومین طلای ایران توسط عظیمی

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:55
محمدمبین عظیمی موفق شد سومین مدال طلای ایران را در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش مشرق، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا از بعد از ظهر امروز (یکشنیه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدمبین عظیمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر تاکاهاشی ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان را شکست داد و بعد دیدار فینال راه یافت. عظیمی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر ماگومد شریپوف از بحرین را شکست داد و صاحب نشان طلا شد.

پیش از عظیمی نیز میلاد والی زاده و کامران قاسم‌پور موفق شدند مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.