هشدار نیروی دریایی سپاه به ناوشکن‌های نیروی دریایی آمریکا+فیلم

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:31
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد روز گذشته نیروی دریایی سپاه ضمن رصد تردد و اعلام هشدار به دو ناوشکن آمریکایی آماده شلیک به این دو ناوشکن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری پرس تی‌وی نشان می‌دهد روز گذشته نیروی دریایی سپاه ضمن رصد تردد و اعلام هشدار به دو ناوشکن فرانک پترسن (DDG-۱۲۱) و مایکل مورفی (DDG-۱۱۲)،اعلام می‌کند آماده شلیک به این دو ناوشکن هستند.

هنگامی دو ناوشکن و ناوگان همراه به دهانه خلیج فارس رسیدند، موشک‌های کروز ایران بر روی آنها قفل کردند و تنها ۳۰ دقیقه فرصت داده شد تا بازگردند؛ پس از این اتفاق ناوشکن‌های فوق بلافاصله عقب‌نشینی کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.