نحوه فعالیت مدارس از اردیبهشت ماه به‌زودی اعلام می‌شود

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:31
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که فرآیند آموزش در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی کشور تا پایان فروردین ۱۴۰۵ به صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت. حسین صادقی تأکید کرد این تصمیم شامل تمامی دوره‌های تحصیلی در سراسر کشور می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس را تشریح کرد و گفت: نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی اطلاع رسانی می‌شود.

حسین صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش مدارس سراسر کشور در تمامی دوره‌های تحصیلی، چه دولتی و چه غیر دولتی تا پایان فروردین ماه به شیوه غیرحضوری است.

وی افزود: نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی، متعاقباً به دانش‌آموزان و معلمان اطلاع رسانی خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.