عارف: بر سر حق مردم ایران ایستاده‌ایم

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:11
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی، نوشت: از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت، بر سر حق مردم ایستاده‌ایم؛ این عهد ما برای ایران قوی است.

ه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا عارف امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ماه با انتشار پیامی در فضای مجازی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در چهلمین سالروز شهادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نوشت: رهبر معظم انقلاب از «ذوب شدن یخ‌ها میان اقشار» گفتند. دولت دفاع و سازندگی، با اتمام عزای عمومی، این وحدت را سرمایه پیشرفت و استیفای حقوق ملت می‌داند.

وی در ادامه این پیام آورده است: از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت، بر سر حق مردم ایستاده‌ایم؛ این عهد ما برای ایران قوی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.