اصلی‌ترین اهرم فشار ترامپ، تهدید به ازسرگیری جنگ است

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:01
نیویورک تایمز گزارش داد: ترامپ آتش‌بس را عمدتاً برای جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت نفت و بنزین و کمبود کودهای شیمیایی و هلیوم اعلام کرد.

 نیویورک‌تایمز در مطلبی در نوشت: اکنون اهرم فشار اصلی ترامپ تهدید به از سرگیری جنگ است، هرچند آتش‌بس ۲ هفته‌ای تا ۲۱ آوریل ادامه دارد. اما تهدید نظامی انتخاب سیاسی مناسبی برای ترامپ نیست و ایرانی‌ها این را می‌دانند.

ترامپ آتش‌بس را عمدتاً برای جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت نفت و بنزین و کمبود کودهای شیمیایی و هلیوم اعلام کرد. اگر جنگ از سرگرفته شود، بازارها سقوط می‌کنند، کمبودها بیشتر می‌شود و تورم افزایش می‌یابد.

 

86

 
 
 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.