دلیل دود مشاهده شده در تهران

الف یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:48
دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران ناشی از عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی پالایشگاه و انبار نفت تهران بوده و مسئولان تأکید کردند این وضعیت تحت کنترل است و حریق در مجموعه وجود ندارد.

به گزارش فارس؛ بر اساس پیگیری‌های خبرگزاری فارس، دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران مربوط به عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی در پالایشگاه و انبار نفت تهران است.

مسئولان مربوطه اعلام کردند این دود ناشی از فعالیت‌های عملیاتی بوده و هیچ‌گونه حادثه نگران‌کننده‌ای رخ نداده است.همچنین تأکید شده که وضعیت تحت کنترل کامل قرار دارد و حریق یا خطر جدی در مجموعه وجود ندارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.