بازدید رئیس‌جمهور از وزارت نفت و بررسی اقدامات این وزارتخانه

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:45
رئیس‌جمهور با حضور در وزارت نفت، در دیدار با وزیر نفت ضمن قدردانی از کارکنان این صنعت، آخرین گزارش‌ها و برنامه‌های کاری این وزارتخانه را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وزارت نفتف مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، روز شنبه با حضور در وزارت نفت با محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، دیدار و درباره مسائل مرتبط با این وزارتخانه گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر ضرورت آمادگی کامل برای تأمین پایدار انرژی و اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تأکید کرد.

در ادامه جلسه، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات، برنامه‌ها و روند فعالیت‌های وزارتخانه در حوزه‌های مختلف ارائه داد.

رئیس‌جمهور همچنین از تلاش‌ها و خدمات کارکنان صنعت نفت در دوره‌های حساس کاری قدردانی و بر استمرار برنامه‌های تقویت توان عملیاتی این بخش تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.