برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در چهارراه دولت شهرکرد

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:39
معاون روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف تکریم و پاسداشت حضور گسترده و شکوهمند مردم در تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست اردشیر آذر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهروز محمدپور، معاون روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در راستای تکریم و پاسداشت حضور گسترده و شکوهمند مردم در تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست اردشیر آذر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، برگزار گردید.

وی افزود: در این برنامه مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب منطقه‌ای و جمعیت هلال‌احمر حضور داشته و به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و مشکلات شهروندان بودند.

معاون روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم استان با حضور در محل چهارراه دولت (موکب استانداری)، مسائل و درخواست‌های خود را به‌صورت حضوری مطرح و پیگیری کردند.

محمدپور تصریح کرد: این میز خدمت روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ برگزار گردید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.