مذاکرات به روز دوم کشیده شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 02:19
منابع آگاه گفتند که یک دور دیگر از مذاکرات حضوری جمهوری اسلامی ایران و آمریکا با میانجی‌گری پاکستان دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اتمام مرحله دیگری از مذاکرات حضور هیات‌های مذاکراتی ایران و آمریکا، تیم‌های کارشناسی در حال تبادل متن هستند.

این مذاکرات سه جانبه ساعت ۳ و ۱۲ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی پایان یافت.

دور آخر ساعت ۱ و ۵ دقیقه بامداد آغاز شده بود.

هیات‌های مذاکراتی ایران و آمریکا ساعت یک و ۵ دقیقه بامداد یکشنبه با حضور مقامات پاکستان به عنوان میانجی، بار دیگر دور جدیدی از گفت‌وگوهای سه جانبه را در اسلام‌آباد آغاز کردند.

خبرها حکایت از آن دارد که به رغم اختلافات جدی در مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، گفت وگوها به طور فشرده ادامه دارد.

در این راستا خبرنگار صداوسیما گفت: گفت‌وگوها با حضور اعضای اصلی تیم مذاکره‌کننده برگزار شده و بعد از آن یک دور تبادل متون هم رخ داده و اکنون بنابر پیشنهاد طرف پاکستانی و پذیرش طرفین، ساعاتی بعد یعنی بعد از طلوع آفتاب دور دیگر مذاکرات برگزار می‌شود.

مطابق اخباری که از روند مذاکرات منتشر شده دو طرف در دور قبلی مذاکرات به دلیل زیاده‌خواهی طرف آمریکایی همچنان بر سر نگارش متن به تفاهم نرسیده‌اند.

دلیل برگزاری دور جدید مذاکرات رفع این اختلافات است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.