خوزستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفت

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 19:10
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از تحت تأثیر قرار گرفتن کل استان تحت تأثیر سامانه بارشی از امروز خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر در پیش بینی هواشناسی استان خوزستان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از اواخر امروز تا اواخر روز دوشنبه، استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی و شمالی و مرکزی و ارتفاعات سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت فصل بهار احتمال شدت گرفتن بارش های نقطه ای وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز در این ایام مواج و گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

سبزه زاری همچنین گفت: در شبانه روز گذشته رامشیر با دمای ۳۱.۸ و ایذه با دمای ۷.۹ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۰.۷ و کمینه دمای ۱۵.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.