نیمکت‌نشینی ادامه‌دار ملی‌پوش ایرانی

خبرورزشی شنبه 22 فروردین 1405 - 17:37
مهدی قایدی در حالی دوباره نیمکت‌نشین شده که النصر در هفته بیست‌ودوم لیگ امارات امروز به مصاف الظفره می‌رود.

در ادامه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر امارات، تیم النصر با حضور مهدی قایدی، امروز به مصاف الظفره خواهد رفت. قایدی که در سه بازی اخیر تنها به عنوان یار تعویضی به میدان آمده، در بازی امروز نیز در لیست ذخیره‌ها قرار دارد.

او در بازی هفته گذشته مقابل الوحده با یک پاس گل تماشایی از شکست تیمش جلوگیری کرد، اما همچنان در تلاش برای اثبات خود و بهبود عملکردش است.

قایدی در ۱۵ بازی این فصل چهار گل زده و دو پاس گل داده است. تیم النصر با ۲۸ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و این جایگاه با نتیجه بازی امروز تغییری نخواهد کرد. الظفره نیز که با تیم‌های پایین جدول هم‌امتیاز است، برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: کلکسیون درخشش الماس‌های بوشهری در لباس ملی ناقص ماند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.