افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید آبزیان در اردبیل با حمایت از سرمایه‌گذاران

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 16:55
اردبیل- فرماندار اردبیل از افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید آبزیان در این شهرستان خبر داد و بر لزوم حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،فرزاد قلندری در جلسه‌ای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان با اشاره به ظرفیت‌های بخش‌های مرکزی، هیر و ثمرین در تولید آبزیان، اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رفع موانع و تکمیل زیرساخت‌ها، شاهد افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید خواهیم بود.

وی همچنین از آمادگی تعدادی از سرمایه‌گذاران برای ورود به این عرصه خبر داد و خواستار حضور میدانی و عملی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای حمایت از سرمایه‌گذاران شد.

فرماندار اردبیل گفت:عملیات اجرایی شهرک شیلات و آبزیان در قالب شهرک کشاورزی به زودی در شهرستان اردبیل آغاز خواهد شدوبابهره برداری از این پروژه گام بزرگی در رونق اشتغال ،تولید واقتصاد منطقه به وجود خواهد آمد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.