تعدادی از نانوایی خوانسار به سیستم دوگانه سوز تجهیز شدند

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 15:01
خوانسار_فرماندار خوانسار از تجهیز شدن تعدادی از نانوایی‌ها در شرایط اضطراری و تضمین پخت نان برای شهروندان خبر داد.

محمد رضا توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرددر راستای ارتقای :تاب‌آوری زیرساخت‌های خدمات عمومی و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل، تعدادی از نانوایی‌های شهرستان خوانسار به سیستم دوگانه‌سوز مجهز شدند.

وی ادامه داد :این اقدام با هدف تداوم فعالیت نانوایی‌ها در شرایط اضطراری و تضمین پخت نان برای شهروندان در زمان بحران انجام شده است.

وی از نانوایی‌های دوگانه‌سوز شده، نحوه تجهیز و آماده‌سازی این واحدها بازدید کرد و روند اجرای طرح را مورد بررسی قرار دادو گفت :اهمیت استمرار خدمات حیاتی همچون تولید نان در شرایط قطع احتمالی گاز یا برق تأکید کرد.

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه نانوایی‌های دوگانه‌سوز قادرند در زمان اختلال در هر یک از زیرساخت‌های انرژی، فعالیت خود را بدون وقفه ادامه دهند، افزود: اقدامات انجام‌شده نقش مهمی در افزایش تاب‌آوری شهرستان و آمادگی بهتر در مواقع بحرانی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.