احتمال ترک بی نتیجه پاکستان توسط دو تیم ایران و آمریکا

نامه نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 14:31
تنش در مذاکرات ایران و آمریکا بالا گرفت. ونس آماده بازگشت به واشنگتن می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با توجه به اعلام بازگشت ونس به آمریکا در ساعات آینده، تیم ایران نیز احتمالا پاکستان را ترک خواهد کرد.

به نقل از مهر، مهدی خانعلی‌زاده کارشناس مسائل بین الملل از فضای حاکم در مذاکرات اسلام‌آباد نوشت: آمریکا تمایلی به ادامه جنگ ندارد و بازگشایی تنگه هرمز هم از طریق نظامی غیرممکن است.

وی‌افزود: سناریوی توافق به دلیل انتظارات هسته‌ای آمریکا از ایران و غیرقابل بحث بودن مسأله هسته‌ای از سوی جمهوری اسلامی، احتمال به شدت پایینی دارد.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: چهار پیش شرط ایران که آمریکا پذیرفته بود، هیچکدام عملی نشده و به همین دلیل تنگه هرمز نیز همچنان بسته مانده است.

وی‌افزود: فضا پرتنش است، امکان دیدار دوجانبه حداقل در شرایط کنونی وجود ندارد و گفتگوها سه جانبه است.

خانعلی زاده عنوان کرد: با توجه به اعلام بازگشت ونس به آمریکا در ساعات آینده، تیم ایران نیز احتمالا پاکستان را ترک خواهد کرد.

وی گفت: اتفاقات اخیر، خیال‌ها برای توافق یا جنگ را کاهش داده و احتمالا وضعیت نه جنگ نه توافق فعلی ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.