۲ تصادف جداگانه در گلپایگان سه موتورسوار را راهی بیمارستان کرد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 14:24
گلپایگان – فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از وقوع دو حادثه رانندگی در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این دو تصادف، سه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شدند.

علی اصغر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اثر ۲تصادف جداگانه در شهر گلپایگان، سه موتورسوار به شدت آسیب دیدند .

وی افزود:در تصادف اول در تقاطع بسیج، بر اثر عدم توجه راکب موتورسیکلت به چراغ راهنمایی و عبور از چراغ قرمز، با یکدستگاه خودرو سواری تصادف و به شدت آسیب دید .

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:در تصادف دیگر، در یکی از خیابان های حاشیه ی شهر گلپایگان؛ دو موتورسیکلت از روبرو با سرعت زیاد با یکدیگر تصادف و هر دو نفر آنها نیز به شدت آسیب دیدند.

وی ابرازکرد: از رانندگی با موتورسیکلت بدون داشتن گواهینامه خودداری کنند و از انجام حرکات نمایشی و خطرناک و سرعت غیرمجاز پرهیز نمایند.خانواده ها نقش اساسی و مهمی در کنترل فرزندان دارند.

به گفته وی، در ۲۰ روز اول سال جاری تعداد ۶۵ دستگاه موتورسیکلت به علت انواع تخلفات توسط پلیس شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.