لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزش های زمستانی در مازندران

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 13:37
ساری - رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی بر استفاده از ظرفیت‌های مازندران در توسعه ورزش‌های زمستانی تاکید کرد و گفت: باید زیرساختهای این رشته در استان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام ساوه شمشکی ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی بر ضرورت توسعه زیرساخت‌ها تأکید کرد؛ در این مجمع مهرداد باباپور برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

وی بر اهمیت برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های این رشته در استان تأکید کرد و با اشاره به ظرفیت‌های ورزش اسکی در مازندران اظهار کرد: در صورت فراهم بودن زیرساخت‌ها و افزایش همکاری میان اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان، می‌توان شاهد رشد و گسترش این رشته در سطح استان بود.

در ادامه این مجمع، انتخابات ریاست هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی مازندران برگزار شد که در آن مهرداد باباپور به عنوان تنها نامزد حضور داشت و با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۸ رأی مأخوذه، برای چهار سال دیگر در این مسئولیت ابقا شد.

در این نشست همچنین حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تأکید بر اهمیت استمرار مدیریت در هیات اسکی استان اظهار کرد: امیدواریم با تداوم فعالیت رئیس هیات، جایگاه اسکی مازندران در سطح ملی بیش از پیش تقویت شود.

در پایان این مجمع، بر توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های زمستانی و حمایت از برنامه‌های این حوزه در استان تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.