یک نانوایی متخلف گران‌فروش در چالوس پلمب شد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 13:00
چالوس - فرماندار چالوس با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار گفت: یک واحد نانوایی متخلف در این شهرستان به‌دلیل کم‌فروشی و گران‌فروشی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران از برخورد قاطع با تخلفات صنفی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و نظارت مستمر بر بازار، یک واحد نانوایی به‌دلیل تخلفات محرز پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی افزود: بازرسی از واحدهای صنفی به‌ویژه نانوایی‌ها به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و هرگونه تخلف در این حوزه با حساسیت ویژه پیگیری می‌شود.

فرماندار چالوس تصریح کرد: تخلفاتی نظیر گران‌فروشی و کم‌فروشی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از طریق سامانه ۱۲۴ موضوع را گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی لازم انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.