یک محکوم به قصاص در دلفان بخشیده شد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:31
خرم‌آباد - رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان از بخشش یک محکوم به قصاص در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یارالله کاکولوند در سخنانی از اولین سازش در پرونده قصاص به احترام رهبر شهید در شهرستان دلفان خبر داد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر شورای حل اختلاف شهرستان دلفان، افزود: این سازش در نتیجه چهار سال تلاش بی‌وقفه برای ایجاد صلح و گذشت، با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دلفان، اعضای شوراهای حل اختلاف، صلح یاران، ستاد صبر، بزرگان محلی و سفیر صلح استان خوزستان، حاصل شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان، بیان کرد: این پرونده مربوط به یک قصاص بود که متهم از اهالی استان خوزستان پس از گذشت چهار سال از تحمل حبس، با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص رهایی یافت.

کاکولوند، گفت، این اقدام بزرگ به احترام شهید ماه رمضان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (قدس‌سره) و در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش صورت گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.