اعلام نحوه فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 11:20
استانداری چهارمحال وبختیاری دراطلاعیه ای نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی مسقر دراستان چهارمحال وبختیای اعلام نمود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری  چهارمخال وبختیازی اعلام کرد: نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی، در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تعیین شد.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و تمامی کارکنان به‌صورت حضوری به انجام وظایف خود می‌پردازند.

روابط عمومی استانداری افزود: فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تابع بخشنامه‌های دستگاه‌های متبوعه بوده و بانک‌های استان نیز مطابق با دستورالعمل‌های شورای هماهنگی بانک‌ها فعالیت خواهند داشت.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: دورکاری در روزهای پنجشنبه همچنان تا اطلاع ثانوی برقرار است.

این اطلاعیه می‌افزاید: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی، مراکز بهداشتی و درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از شمول این دستورالعمل مستثنی هستند و طبق روال معمول فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.