برگزاری پویش خیرین سلامت برای تأمین اقلام ضروری درمانی

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:15
مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، از برگزاری پویش خیرین سلامت برای تامین اقلام ضروری درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد تدین گفت: با توجه به شرایط بحرانی اخیر و نیاز فوری بیماران و مراکز درمانی به پشتیبانی و کمک‌های انسان‌دوستانه، پویشی با هدف تامین اقلام ضروری درمانی و حمایت از تداوم ارایه خدمات پزشکی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در همین راستا لازم است واحدهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اطلاع‌رسانی مناسب، در شبکه‌های خبری، کانال‌های پیام‌رسان و سایر بسترهای رسانه‌ای معتبر زمینه مشارکت حداکثری خیرین و آحاد جامعه در حمایت از بیماران و مراکز درمانی را فراهم کنند.

به گفته تدین، کمک به بیماران و آسیب دیدگان ناشی از جنگ و تامین زیرساخت‌های درمانی از مهمترین اهداف این پویش است.

وی از همکاری و همراهی مسئولان و مجموعه‌های همراه در اجرای این پویش قدردانی و بر نقش موثر مشارکت خیرین در عبور از شرایط بحرانی و تقویت خدمات نظام سلامت تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.