به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت:
ایران با اعزام مقاماتی با بالاترین سطح اختیار و توانمندی به اسلامآباد، جدیت خود را علیرغم خیانتهای مکرر آمریکا، نشان داد.
امیدوار باشیم که ترامپ در پس ادعاها درک کند که تنها راه خروج از این بنبست خودساخته، کنار گذاشتن توصیههای چنایتکار تحت تعقیب و همدستانش و دستیابی به توافق است، پیش از آنکه این فرصت از دست برود.

*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.







