جزئیات مبلغ ودیعه مسکن و اجاره‌بها برای آسیب‌دیدگان جنگ

عصر ایران شنبه 22 فروردین 1405 - 09:01
عضو شورای شهر گفت: به آسیب‌دیدگان ودیعه مسکن و اجاره‌بها پرداخت می‌کنیم.

شورای شهر مصوب کرد که شهرداری به افراد آسیب‌دیده از جنگ، ۲ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، عضو شورای شهر تهران، محمد اقامیری، می‌گوید که علاوه بر ودیعه، اجاره‌بها نیز تا سقف ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در ۹ اسفند ۱۴۰۴، آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند و در جریان موشک‌باران، حدود ۴۰ هزار ساختمان در پایتخت آسیب دید.

عضو شورای شهر می‌گوید که خانه‌هایی که آسیب جزئی دیده‌اند، مانند شکستن شیشه، در و پنجره، در حال بازسازی هستند و بازسازی خانه‌هایی که آسیب بیشتری دیده‌اند نیز به‌زودی آغاز می‌شود. در حال حاضر هم افراد آسیب‌دیده در هتل‌ها اسکان داده شده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.