تاج: پس از تصمیم‌گیری جمعی، باشگاهی نباید اعتراض کند

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 23:13
رییس فدراسیون فوتبال گفت: پس از تصمیمی که با حضور باشگاه‌های لیگ برتری گرفته خواهد شد، دیگر کسی نباید اعتراض کند، چرا که این تصمیم به صورت جمعی گرفته می‌شود.

تاج: پس از تصمیم‌گیری جمعی، باشگاهی نباید اعتراض کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمعه شب با حضور در تجمعات شبانه مردم در حمایت از کشورمان ایران، درباره آخرین وضعیت شروع لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار کرد: با توجه به شرایط جدیدی که در کشور شکل گرفته و آتش‌بس برقرار شد، روز یکشنبه نشستی با حضور مدیران فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار خواهد شد.

وی افزود: اگر قرار به شروع لیگ برتر باشد، این مسابقات به‌زودی شروع می‌شود، چرا که فدراسیون فوتبال باید قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر را برای لیگ نخبگان آسیا و یک تیم را برای پلی‌آف به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به طور حتم روز یکشنبه بهترین تصمیم با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتری گرفته و اجرایی خواهد شد.

تاج گفت: به طور حتم بعد از تصمیمی که با حضور باشگاه‌های لیگ برتری گرفته شد دیگر کسی نباید اعتراضی داشته باشد، چرا که این تصمیم به صورت جمعی گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر لیگ برگزار نشود و روز یکشنبه تصمیم بر عدم برگزاری باشد، ما تصمیم می‌گیریم که کدام باشگاه را قهرمان و نایب قهرمان معرفی کنیم و آن زمان هیچکس نباید اعتراض کند و دیگر اعتراضی را نمی‌پذیریم؛ یا بازی و یا پذیرفتن همین جدول و همین لیگ.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.