نجات موفق جوان مقنی از چاه سپتیک توسط آتش نشانان قم

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 22:31
قم- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: جوان مقنی که در چاه سپتیک باریک سقوط کرده بود، پس از ۳۰ دقیقه عملیات نفس‌گیر توسط آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندیه، اظهار کرد: ظهر امروز مقنی چاه جوان ۲۷ ساله‌ای داخل چاه انحرافی سپتینک باریک مشغول فعالیت بوده که متأسفانه از ۵ متری عوق چاه دچار سقوط می‌شود.

وی افزود: به‌محض دریافت گزارش عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از ایستگاه ۱۹ و ۹ با حضور به‌موقع و انجام عملیات امداد و نجات این جوان ۲۷ساله را نجات می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: باتوجه‌به باریک بودن و نشتی گاز، عملیات نجات برای همکارانم بسیار دشوار بود اما بامهارت و تجربه‌ای که داشتند سرانجام پس از ۳۰ دقیقه عملیات نجات با موفقیت انجام و فرد حادثه‌دیده تحویل اورژانس داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.