یک‌شنبه درباره ادامه برگزاری لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌شود  

الف جمعه 21 فروردین 1405 - 22:17
سخنگوی سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر، یکشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله بهمنی سخنگوی سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: درباره اینکه لیگ به صورت متمرکز برگزار شود، هنوز تصمیم گرفته نشده و قرار است روز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌ها درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

وی افزود: ما پیش از این به تیم‌ها ابلاغ کردیم که تمرینات خود را شروع کنند و تصمیم نهایی یک‌شنبه اتخاذ می‌شود.

او همچنین گفت: ممکن است چند هفته از لیگ را قبل از جام‌جهانی برگزار کنیم و نحوه انتخاب قهرمان هم به شکل دیگری باشد. درباره این موضوع یکشنبه با حضور باشگاه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. باشگاه‌ها نظرات متفاوت دارند اما نظر ما این است که لیگ برگزار شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.