برپایی غرفه‌های کانون وکلا برای ثبت شکایت از متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 20:16
غرفه‌های مشاوره حقوقی و اخذ وکالت جهت ثبت دعوا و شکایت از متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی از سوی کانون وکلای مرکز برپا شد.

** برپایی غرفه‌های کانون وکلا برای ثبت شکایت از متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، غرفه‌های مشاوره حقوقی و اخذ وکالت جهت ثبت دعوا و شکایت به منظور اخذ غرامت ناشی از تجاوز آمریکا و رژیم اسرائیل از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز در میادین شهر تهران برپا شد.

این غرفه‌ها با حضور دکتر محمد شاه‌محمدی، رئیس کانون و در میادین انقلاب، خراسان، نبوت و هروی برپا شده و قربانیان جنگ تحمیلی اخیر می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها ضمن اخذ مشاوره حقوقی رایگان، نسبت به اعلام وکالت جهت ثبت دعوا و شکایت به منظور اخذ غرامت از آمریکا و رژیم اسرائیل اقدام کنند.

غرفه‌های کانون وکلای دادگستری مرکز تاکنون در میادین انقلاب، خراسان، نبوت و هروی دایر شده و در سایر میادین شهر تهران نیز به زودی برپا خواهد شد.

تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن شرکت در فراخوان این کانون، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان و اعلام وکالت از سوی قربانیان جنگ تحمیلی اخیر در قالب کار معاضدتی و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اعلام کرده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.