تردد کامل قطارها در مسیرهای بندرعباس پس از مدتی وقفه برقرار شد

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 18:57
بندرعباس-مدیرکل راه آهن هرمزگان از برقراری کامل سیر قطارهای مسافری و باری در کلیه مسیرهای منتهی به بندرعباس و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نصیری برازنده اظهار کرد: هیچ مشکلی برای اعزام مسافرین وجود ندارد و این آمادگی برای خدمت‌رسانی وجود دارد.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل پرتلاش مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تمامی مسیرهای ریلی منتهی به بندرعباس و بالعکس، پس از وقفه ایجاد شده، به دلیل حملات ددمنشانه دشمن آمریکایی_صهیونیستی به برخی زیرساختهای ریلی مجدداً فعال و تردد قطارها به طور کامل برقرار شده است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان با اشاره به حملات اخیر، از آمادگی کامل راه‌آهن هرمزگان برای برقراری سیر پایدار و ایمن قطارهای مسافری و باری خبر داد.

وی با تأکید بر عدم وجود هیچ‌گونه مشکلی در اعزام مسافرین، به مسیرهای فعال اشاره کرد و گفت: مسیرهای بندرعباس به اصفهان، تهران و مشهد، به همراه ایستگاه‌های بین راهی و بالعکس همگی فعال و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.